Ocenenie Superbrands Award 2024, ktoré je každoročne udeľované značkám vo viac než v 90 krajinách sveta, pozná svojich majiteľov. Jedným z ocenených je aj značka Vileda spoločnosti Freudenberg Home and Cleaning Solutions s,r.o., ktorá cenu získala ako prejav uznania za kvalitné služby a vynikajúce obchodné výsledky.
Cenu aj tento rok udeľovala odborná komisia Brand Council, zložená z expertov z oblasti biznisu, komunikácie, marketingu, médií a marketingového výskumu, ktorá okrem svojich úsudkov vychádza aj z prieskumu zákazníckych preferencií.
Medzinárodná organizácia Superbrands – najuznávanejšia nezávislá globálna autorita v oblasti hodnotenia a oceňovania obchodných značiek
Kolískou medzinárodnej organizácie Superbrands je Veľká Británia, kde projekt v roku 1994 vznikol a počas viac než 20 rokov sa rozšíril do takmer 90 štátov naprieč 5 kontinentmi.
Program Superbrands obnovil svoje pôsobenie na Slovensku v roku 2013. Od roku 2014 sú značky vyhodnocované nielen v kategórii spotrebiteľských (Consumer Superbrands) ale aj v oblasti business-to-business (Business Superbrands) značiek. Zatiaľ čo prvé z nich sú verejne známe a spotrebitelia sa s nimi stretávajú deň čo deň v maloobchodnom sektore, business-to-business značky sú dôležitými hráčmi v špecializovaných odvetviach priemyslu, poľnohospodárstva a obchodu. Cieľom programu Superbrands nie je len vzdať hold najúspešnejším značkám, ale tiež prezentovať príklady hodné nasledovania pre všetkých, ktorí sa chcú rozvíjať a inšpirovať najlepšími
Viac informácii o Superbrands: slovaksuperbrands.com